Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~jazzWkieszeni | użytkownik

imię i nazwiskoK. adreswroclove zarejestrowany13.08.2005 @20:04:52 ostatnio na stronie02.06.2016 @21:47:23

~arsenic: "patrzę tak na te zdjęcia i sobie wyobrażam, że chodzisz wszędzie z drzwiami, focąc przez judasza."
***
avatar to częście zdjęcia: http://www.digart.pl/praca/268669/vinylove.html
bardzo zdolnej pani: http://kochamkrowki.digart.pl

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty143 komentarze1860 posty na forum21

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mitochondrium    15.06.2008 @13:57:23
a i dodac zapomniałam...
kolaze wyborne!
~mitochondrium    15.06.2008 @13:56:55
elo elo trzy dwa zero! witam kolzanke kolegi
~ponejowa    14.06.2008 @17:17:00
hm... dlatego, że ta tęcza niezbyt mi 'szła' C;
_______
by z Twej osobowości workami wynosić inspirację.
~Freitek    09.06.2008 @17:24:00
fajne profilowe
_______
zbieram emoty w profilu. dorzuć się
+akimel    08.06.2008 @12:07:44
ano wita wita ) konkretna galerie masz...kolaże rozwalają na łopatki!! Pozdro!
~Reakcja    04.06.2008 @16:21:00
e, no ja robie caly czas.
wiec nie leniu :P

a nie wrzucam, bo nie ma z tego zadnych korzysci.. da sie ssie.


p.s. co ze matura/studiami i ze cala ta reszta?
~julaszpula    01.06.2008 @17:01:23
_______
nie jedz marmolady przed obiadem.
~DrutKolczastyObozowy    01.06.2008 @16:31:54
damn, ale profajlowe fajne
~wujekhans    30.05.2008 @12:21:59
ciiiicho ciiicho ;P
~wujekhans    30.05.2008 @11:41:15
myślałem o tym zeby bylo coś podobnego kolorystycznie.. ale nie chcialo mis ei za duzo grzebać :P
^Maxter    29.05.2008 @16:34:11
rozumiem, że przyjdzie mi to jako normalny list, prawda? czy będzie to polecony ^^?
_______
it's britney bitch!
xxx: http://youtube.com/watch?v=m3ceCMpPJgc :xxx
~wujekhans    29.05.2008 @11:44:06
dokładnie.. nie ma nic lepszego jak trawa, słońce, aparat no i piwko
^Maxter    28.05.2008 @23:15:07
zależałobymi aby była juz w piątek u mnie ^^
_______
it's britney bitch!
xxx: http://youtube.com/watch?v=m3ceCMpPJgc :xxx
^Maxter    28.05.2008 @13:12:19
czeeść wysłałaś może już kolczyki ?
_______
it's britney bitch!
xxx: http://youtube.com/watch?v=m3ceCMpPJgc :xxx
~maaadleen    20.05.2008 @23:33:11
pe.es. Czy 'jakiś ktoś' nie czuję się teraz molestowany przez dwie fetyszystki xD?
~maaadleen    20.05.2008 @23:31:54
Och Dred, to był pomysł podsunięty Tobie, bo po pierwsze masz już doświadczenia nabrane przy Porannych Ramionach, po drugie zaś masz...hm to głupio zabrzmi, ale lepszy sprzęt do uwieczniania tych Wieczornych Pośladków:D:D:D;*****
~maaadleen    20.05.2008 @10:15:07
Chciałam zauważyć Twą skromność - bo porannych ramion Mirosława jest aż sześć Oczywiście żartuję, ale jako znawczyni Twoich fetyszów wchodzę tu co drugi dzień i oczekuję porannych ramion 7Dlatego zauważyłam, że dwa z nich oznaczone są liczbą 4 Jeśli to celowy zabieg, wybacz;P

Ky, znajdź jakiegoś mega przystojnego modela i proponuję coś w stylu: Wieczorne pośladki 1, 2, 3, 4, 5, 6, itp, itd:D^^

<pod-wrażeniem>
^Maxter    18.05.2008 @08:07:40
oołkej. tak wiec czekam na dalsze info dzięki ;0
_______
it's britney bitch!
xxx: http://youtube.com/watch?v=m3ceCMpPJgc :xxx
^Maxter    17.05.2008 @10:58:13
tak wiec, czy dałoby się zamówic tee kolczyki ^^''?
_______
it's britney bitch!
xxx: http://youtube.com/watch?v=m3ceCMpPJgc :xxx
~wujekhans    16.05.2008 @11:36:51
cieszę się bardzo, że sie podoba :D
~JestemUszczelka    15.05.2008 @12:41:52
_______
piwo wino wódka jazz

~wujekhans    13.05.2008 @13:09:36
dobbbrzee
~wujekhans    13.05.2008 @12:46:24
popodglądam :P
~wujekhans    13.05.2008 @12:40:53
no mam nadzieje ze wszystko dobrze się skończy Ja kieruje się na Łódź jak się uda (hehe do ostrego :P) A Ty?
~wujekhans    13.05.2008 @12:37:16
ja mam nadzieje, ze trafie tam gdzie chce na studia i w końcu wszystko wszystkie koncerty ponadrabiam:P
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 24 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt